REKLAMACJE
Klient może złożyć reklamację na adres mailowy lub korespondencyjny podany w informacjach ogólnych .
Reklamacja powinna zawierać poniższe informacje:
Producent rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania i powiadomi Klienta pisemnie lub e-mailowo o podjętej decyzji.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient będący konsumentem może w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówionego towaru odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu (pobierz formularz).
W przypadku odstąpienia od umowy Klient będący konsumentem ponosi koszty zwrotu towaru do Producenta. PRODUCENT zwraca Klientowi należność za odesłany przez Klienta Towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania przez PRODUCENTA zwracanego Towaru. PRODUCENT zwróci KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez KLIENTA sposobu dostarczania, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez PRODUCENTA). Koszty dostawy są zwracane KLIENTOWI tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
KLIENT korzystający z odstąpienia obowiązany jest przesłać do PRODUCENTA nieużywany i niezniszczony TOWAR, należycie zabezpieczony przed możliwością jego uszkodzenia w trakcie przesyłki. Zwracane towary muszą być kompletne.
Zwrot zakupionego Towaru powinien zostać odesłany na adres:
SUPON S.A. Hurtownia w Okunicy
Okunica 53 k/Pyrzyc 74-200